I. Všeobecné ustanovenia
1.1. Prevádzkovateľom internetového obchodu www.topdekor.sk je firma Sport live s.r.o., Potočná 46, 97611 Selce, IČO: 36668061 zapísaná v Obchodnom registri oddiel Sro 12006/S telefonický kotakt: 00421 911 815 087
mail: topdekor@hotmail.sk / ďalej len predávajúci/
1.2. Kupujúcim je fyzická alebo právnická osoba, ktorá uskutoční objednávku prostredníctvom internetového obchodu www.topdekor.sk /ďalej len kupujúci/
II. Objednanie tovaru
2.1 Všetky objednávky uskutočnené prostredníctvom internetového obchodu sú považované za záväzné. Objednávku je možné stornovať zo strany kupujúceho bez udania dôvodu a to do 24 hodín od objednania.
2.2. Uzatvorením kúpnej zmluvy v súlade s uvedenými obchodnými podmienkami vzniká predávajúcemu povinnosť zaslať objednaný tovar a kupujúcemu tovar prevziať a zaplatiť tovar v dohodnutej lehote na základe vystavenej faktúry a potvrdenia objednávky doručenej kupujúcemu.
2.3. Predmetom objednávky kupujúceho môže byť len tovar uvedený na webových stránkach internetového obchodu www.topdekor.sk
2.4 Elektronická objednávka nadobúda platnosť vyplnením objednávkového formulára a odoslaním objednávky predávajúcemu. Objednávka sa týmto považuje za záväznú a je návrhom na uzatvorenie kúpnej zmluvy.
III. Potvrdenie objednávky
3.1. Objednávka kupujúceho uskutočnená na stránkach www.topdekor.sk bude prijatá do 24 hodín od podania. Následne bude kupujúcemu zaslané potvrdenie objednávky a to prostredníctvom elektronického e-mailu.
IV: Dodacie podmienky
4.1. Vprípade ak je objednaný tovar skladom /položky označené SKLADOM/ zaväzuje sa predávajúci dodať tovar bez zbytočného odkladu a to najneskôr do 3 praconých dní od prijatia objednávky. V prípade tovaru na objednávku bude kupujúcemu zaslané potvrdenie objednávky, pričom objednávka bude vybavená v termíne uvedenom pri popise produktu.
V prípade tovaru na objednávku po doručení objednávky overujeme dostupnosť tovaru u dodávateľa a to najneskôr do troch pracovných dní od obdržania objednávky. V prípade ak by sa stalo, že objednaný tovar je u dodávateľa nedostupný budeme Vás o tejto skutočnosti informovať prostredníctvom mailu, poprípade telefonicky.
4.2 V deň expedície tovaru bude zo strany predávajúceho zaslaný kupujúcemu informačný e-mail o vybavení jeho objednávky.
4.3. Doručenie zásielky realizujeme spôsobom uvedeným v objednávke kupujúceho a to:
a/ prostredníctvom Slovenskej pošty na dobierku
b/ prostredníctvom Slovenskej pošty pri platbe prevodným príkazom
c/ prostredníctvom kuriéra pri platbe prevodným príkazom
d/ prostredníctvom kuriéra na dobierku
4.4 Pri preberaní zásielky kupujúcim je potrebné skontrolovať neporušenosť obalu, počet dodaných balíkov a aj obsah dodávky a v prípade akýchkoľvek závad ihneď písomne informovať dodávateľa poprípade dopravnú spoločnosť.
V. Reklamácie
Prípadné reklamácie tovaru je potrebné uplatniť ihneď pri zistení závady pričom posudzovanie reklamácie je individuálne a v súlade s platnými právnymi predpismi. Záručná doba vzťahujúca sa na predávaný tovar je 24 mesiacov odo dňa zakúpenia tovaru. Záruka sa vzťahuje na výrobné vady tovaru.Záruka sa nevťahuje na vady vzniknuté bežným opotrebením tovaru a nesprávnym používaním tovaru.
Postup pri uplatnení reklamácie:
1. V prípade reklamácie je potrebné informovať o tejto skutočnosti dodávateľa a to písomne zaslaním e-mailu, telefonicky poprípade faxom na uvedené kontakty e-shopu.
2. Tovar zašlite na adresu e-shopu spolu s kópiou dokladu o jeho zakúpení.
3. Do zásielky priložte dôvod reklamácie a Vašu adresu.
Vašu reklamáciu vybavíme bez zbytočného odkladu najneskôr do 30- dní odo dňa doručenia reklamácie. O spôsobe vybavenia reklamácie Vás budeme informovať.
VI. Vrátenie tovaru.
Kupujúci je oprávnený v lehote do 14 dní od prevzatia tovaru odstúpiť od zmluvy. V tomto prípade je potrebné o tomto informovať predávajúceho písomne, zaslaním žiadosti o odstúpenie od zmluvy a to prostredníctvom mailu uvedenom v kontaktoch. Tovar je potrebné vrátiť v originálnom obale a s kompletným obsahom a faktúrou. Tovar je potrebné doručiť na adresu predávajúceho. Po doručení tovaru Vám budú finančné prostriedky ponížené o vynaložené náklady na doručenie tovaru vrátené v zákonnej lehote do 15-dní.
Náklady spojené s vrátením tovaru hradí zákazník. Tovar nie je možné vrátiť spôsobom zaslania na dobierku. V prípade zaslania tovaru na dobierku nebude zásielka prevzatá.
Vrátiť späť nemožno tovar, ktorý je objednávaný na zákazku t.j. podľa konkrétnych požiadaviek zákazníka. Platí to pre metráž / záclony, dekoračné látky/, kde si zákazník určuje presné rozmery výrobku, ako aj pre všetky výrobky zhotovované na zákazku.
VII. Neprebraté zásielky.
V prípade neprebratia zásielky zo strany kupujúceho a následnom vrátení zásielky Slovenskou poštou, alebo kuriérom späť na adresu e-shopu budú kupujúcemu fakturované vynaložené náklady na doručenie a vrátenie zásielky spolu s manipulačným poplatkom 3,- Eur.